torsdag 25. juni 2015

Glemt Satelittelefon

Torsdag
Starta dagen med å rydde oss ut. Før eg begynne ska eg bare takka Bente og Arve fra Vera for husly og mat. Me treffer så utruligt mange kjekke folk på denne turen. Etappen I dag skulle bli kort så vi starta litt seint. Som me har nemnt før så er Trøndelag mye myr og når det er oppover bakke I tillegg så blir det veldig tungt, for å sei det sånn så tar det ein del lengre tid. Etter å ha gått ein time hører vi plutselig at far roper " Neiii!!!" Så sa han, eg tror eg har glemt Satelittelefonen. Så vi kasta ut alt vi hadde I sekken, men vi fant ingen satelittelefon. Så då måtte far gå heilt ned igjen og hente den for så å gå opp igjen Men Arve var så grei at han kom imot oss med traktoren. Tusen takk. Meg, tante, farmor og farfar gjekk videre. Så då måtte eg være hærfører for familien Kvalvåg noe  farmor var litt skeptisk til. Men det kunne Ikkje gått bedre, eg førte familien Kvalvåg rett til Bellingshytta og på vegen til hytta fikk vi eit nytt medlem, far hadde tatt oss igjen.😊 Men nå er me fremme og har fått I oss mat og er klar for Senga. God natt.😴

1 kommentar:

  1. Hei Christoffer! Ein hilsen frå Sør Cup. Laget ditt spelar bra, men dei kunne trengt deg i sluttspelet. Då treng dei gutar med vilje og innsats, slik du visar på turen.

    SvarSlett