fredag 5. juni 2015

4/6 Ugle ungen

Torsdag
I dag vokna me I eit telt som var diss dass, det var så bløte at eg kunne ha bada I det. Så det blei Ikkje ei god natt ved siden av Røssvannet (Norges 2 største insjø), ei veldig kald natt. Men me måtte gå videre. Men kl 7 ringte farfar, han hadde vist kjørt I heile natt for å treffe oss. Han skal kjøre bagasjen, så nå går vi veg slik at det blir litt lettere, nå slepper me å bære bagasjen, så nå må me feite oss opp litt med skikkelig mat til vi skall opp I fjellet igjen. I dag gjekk vi nesten Ingenting fordi eg fekk spysyka og blei veldig dårlig så nå fant me ei  Statskog hytte som me la oss inn I. Når me satt inne hørte eg ein rar lyd, så eg gjekk ut, der fant eg ei ugle som hadde dotte ut av reiret, så me hjalp ugla opp i reiret igjen. Nå når farfar kom hadde nokon med nokon brev og litt sånn.
Så nå må me takka snille naboer for sjokolade.
Og vi må takke ei snill mormor for å strikke sokker til oss.
Å Ikkje minst må me takke farfar for å kjøre opp hit og hjelpe oss.

2 kommentarer:

  1. Uff,ikke kjekt med magesjau.God bedring!!Håper dokk snart er tilbake i fint driv.Me er imponert av dokk☺.Hilsen Torunn og Kjell Magnor

    SvarSlett
  2. Uff,ikke kjekt med magesjau.God bedring!!Håper dokk snart er tilbake i fint driv.Me er imponert av dokk☺.Hilsen Torunn og Kjell Magnor

    SvarSlett