onsdag 3. juni 2015

3/6 Halvegs

Onsdag
Våkna til egg og bacon oss Greta I Korgen. Etter å ha tatt farvel starta vi på dagens etappe. Vi gjekk først ca 1 mil før vi stoppa på ein dagligvare butikk og handla. Kjende meg Ikkje heilt bra I magen men eg ville fortsette. Eg viste at om 2 mil var vi halvegs, ja halvegs I heile landet. Da hadde mormor og morfar lovd meg ein overaskelse. Det var tungt dei siste mila men I 5 tida var vi fremme. Vi satte opp det lille teltet. Og så ringte eg morfar. Han sa at overaskelsen var ein tur til London for å se favoritt laget mitt Arsenal spille😀😊. Beste presangen EVER. Nå er klokka 8 og vi skal legge oss, litt tidlig men vi sovner alikavel. Nå venter vi på at farfar skall komme, han har kjørt I hele dag og når vi har gått eit stykke I morgen forventer vi å se han komme I Nissanen sin kjørende.😊 Det blir kjekt. Han skal hjelpe oss med bagasjen når vi går langs landeveien.

3 kommentarer:

  1. Ja tenk d du!!! Halvvegs.. Dokk e knallgo! Ja tenke nok det at den øveraskelsen var heilt tipp topp! God tur vidare! Fantastisk kjekke og hjelpsomme folk langs veien... Det er bra! :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer, tenk dokk har gått halve Norge allerede! Dokk e mer enn go:)

    SvarSlett