torsdag 18. juni 2015

18/6 Svaret har kommet

Torsdag
Nå har me endelig fått svar på kva dei små anfalla eg har er, doktorene sier at det er ein form for eplepsi.Disse anfalla har eg hatt i ca 1 år nå.Men på søndag når eg fekk et stort bar det på sykehuset. Men  nå har eg fått medesiner for dette, å dei har eg allerede merka at begynner og hjelpe, nå har eg kun nokon få anfall til dagen så me håper dei snart skall gå heilt vekk. Men det er ein ting så har vert veldig positivt med dette, det er at eg har fått troffe venner og familie. Det kommer nok til og være ein motivasjon når eg går oppe på vidda, da kan eg bare tenke på dei heime her som følger meg. Men eg gleder meg fryktelig til å komme meg opp og gå igjen, eg begynner og bli litt rastlause. Hver dag du ikkje går føles heilt feil ut.Litt rart kos det blir.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar