søndag 28. juni 2015

27/6 Følelsen av sommer

Lørdag
Har hatt stygt vær nå i  nesten ein uke, nå må vel finværet snart komme. Vi starta i overskyet som normalt. Men da vi gjekk  langs et vann så tante blå himmel fremme I det fjerne, noe som lova bra for resten av dagen, så vi gjekk på ned mot Meråker med store forventninger. Da vi kom til Meråker etter noen timer var det skyfri himmel og farmor og farfar sto klar med ein restaurant vi skule spise på. Så der bestilte eg biffsnader og is til desert, Namm Namm Det er det besta eg har smakt på lenge. Men i dag var også dagen vi skule sei farvel  til tante, farmor og farfar, det var veldig kjedelig fordi det har vore veldig kjekt å ha dei her. Men nå måtte dei heim.  Etter det gjekk me videre fra Meråker på veg mot Bjørneggen. Nå så me har fått spist godt og har skyfri himmel skule nok det gå bra. Da vi kom oppå fjellet å bare gjekk og såg på utsikten, hørte på fuglene som sang og kjente varmen tenkte eg, det er dette eg går Norge på langs for.  Å oppleve det me har opplevd i dag. Det var heilt fantastisk. Selv om eg kunne tenkt meg veldig godt å vært på Sør cup i  lag med kompisene mine så var dette heilt fantastisk.😊 Det er dette me håper vi kan få ned gjennom nå. Så då me kom til Bjørneggen laga eg karbonader og potetstappe og eg hadde til og med kjøpt ei øl til far som eg bar heilt opp. Så dette var ein av dei finaste dagene til nå.😃 I natt får me nok sove bra å håpe på ein sånn dag I mårå og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar