onsdag 8. juli 2015

8/7 Bytta om på løpa

Torsdag
I går så såg eg litt på kart og da såg eg ei veldig god løype så me kunne gå og det var far og enig i.  Så då blei det den. Så i  stede for ein lang ettape i  dag tar vi den i mårå. Så vi la ut på vandring. Etter ei mil kommer vi til Ridder spranget. Men eg hadde håpa på noko mer, ridder spranget var ikkje noko kult syntes eg.😊 Så me gjekk ei 1/2 mil til før vi kom til stopp plassen. Å då var dagen slutt. Så me blei frakta til Grønholen fjellgard. Å  der fekk eg treffa Charlotte og Eira.(syskenå mine) Fikk bada og kost oss og fekk ein fantastiske middag av Grønholen😊. Lang dag til Gjendebu i  morgen så god natt

2 kommentarer:

  1. Regner med at det var godt med basseng, boblebad og middag på Grønolen. Og ikke minst å treffe søstrene dine! Du viste nok far Jo-stigen på turen i dag. Der spratt du opp i fjor. God tur videre. Hilsen Bjørn

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett