mandag 6. juli 2015

6/7 Øs pøs

Mandag
Da eg våkna i  dag å såg ut vinduet så såg eg kun regn, då hadde eg veldig lite lyst og gå i dag. Men når du går Norge på Langs kan du ikkje bare sei "Nei i dag var det stykt vær  så då tar me pause dag" nei sånn er det ikkje. Men eg skulle ønske det var slik noen dager, og inkludert denne😊. Men da vi begynte å gå, gjekk det  heilt greit. Første målet for dagen var Peer Gynt hytta som var 1 mil lenger vest . Da vi kom til Peer Gynt hytta og kjente på dørhåndtaket, låst selvfølgelig. Å broa over den flom store elva var og tatt vekk, så då var ikkje Turistforeninga høyt vurdert, då trur eg nok far var ganske sur, for me måtte faktisk gå heilt rundt å det tok sin tid det. Men me kom oss inn på stien igjen. Etter litt kom vi ned på vegen hvor morfar kom og henta oss. Me var så våte og kalde som vi aldri har vert før. Da eg opna jakke lomma tømte eg ut ein heil desiliter med vann.😂 Så me var rimelig blaute. Men me kom på hotellet og fikk tørka oss, det var godt.

Beklager at det er så mange datoer som er feil.😄Eg får skylde på at me har vært lenge te fjells 😊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar