lørdag 11. juli 2015

11/6 Indrefilet

Lørdag
I dag skulle vi si hadet  til Eira, Charlotte farmor og farfar,  det var Ikkje så kjekt men det gjekk bra. I dag skal vi kun gå 8 kilometer. Det var mye folk i fjellet i  dag. Men 8 kilometer blei Ikkje så lite fordi eg hadde gnag sår og veldig vondt i magen så det blei eit stykke. Så da vi kom frem tok  vi på gnagsår plaster og tok nokon tabletter for vondt i  magen. Å då blei det litt bedre.☺ Klokka 19.00  kom det ein mann som hadde med seg Indrefilet av hjort og heldigvis fikk vi smake. Det var så nydelig, eg har aldri smakt noko så godt før så då blei eg hvert fall god i magen😊. Så var det tidlig i  seng for å få ein god dag i mårå. Det kommer til og bli ein lang dag. Så god natt.😴

1 kommentar:

  1. Gøy å treffe deg og din far på Sulebu, Christoffer. Flott at du likte hjortefileten. Håper turen videre over fjellet gikk bra, tross tåke og regn, tror jeg. Selv kom jeg meg ned til Tyinkrysset og er nå hjemme i Oslo. Det skal bli spennende å følge med videre på turen. Hilsen Jan Fongen

    SvarSlett